Waarom kiezen voor behanger Sommeren

Er zijn een paar redenen waarom wij graag werken met behanger Someren.

Zijn behangers komen afspraken na en ze rekenen goedkope prijzen per m2.

Ook hun werk zien wij als professioneel en het voldoet aan onze eisen.

Vanwege deze reden kunt u hier vrijblijvend een offerte aanvragen om ze in te huren.

Behanger Sommeren

Achtergronden En Behangen Voor Kinderen

Britse middenklasse huizen uit het begin van de 19e eeuw hadden voldoende ruimte voor kinderen en hun verzorgers.

Schrijvers die zich specialiseerden in architectuur, interieurontwerp en het beheer van huishoudens waren degenen die aandrongen op deze vooruitgang.

De eerste editie van The Suburban Gardener and Villa Companion werd het jaar daarop uitgebracht, in 1838.

In het boek beweert hij dat “kinderdagverblijven waar mogelijk naar kinderkamers moesten worden genoemd”.

Dit zijn de beste tips om zelf te gaan beginnen met behangen.

1. Morele opvoeding door middel van behangen

Het duurde even voordat kinderkamerbehang gangbaar was, hoewel de opkomst van kinderkamers samenviel met de komst van kindermeubels.

“In de schemering van stadsgebouwen heeft niets me zo afgrijselijk getroffen als kinderkamers”.

Edis verwees naar de extra somberheid die over het algemeen de kamers doordringt die specifiek aan kinderen zijn gewijd.

Omdat vrouwen verantwoordelijk waren voor morele opvoeding en huisinrichting, waren veel vroege behangontwerpen bedoeld om het moreel te stimuleren.

Voor een goedkope behanger in Sommeren kunt u ons altijd benaderen.

1.1 De productie van behang

In die tijd geloofde men dat kinderen gevoeliger waren voor hun omgeving dan volwassenen en mooie voorwerpen nodig hadden.

Als gevolg hiervan was de productie van behang dat deze taak gemakkelijker maakte een goed zakelijk inzicht.

Kolonel RWEdis schreef in 1881 dat kinderbehang morele voorbeelden moest verhelderen en presenteren.

Boek uit 1881 bevat het citaat van Edis. “De ark was gevuld met vogels, dieren, reptielen en planten,” beweert hij.

1.2 De vrouwen van de middenklasse worden afgebeeld

Al deze dingen zouden de kinderkamer helder en aangenaam maken en ze veel dingen leren, beter dan alle lesboeken samen.

Als het gaat om de ontwerpen die Edis adviseert voor gebruik als behang in kinderkamers, maakt hij geen onderscheid tussen de seksen.

Sommige achtergronden, zoals die met kinderliedjes of “Noah’s Ark”, zijn gemaakt om zowel jongens als meisjes aan te spreken.

De vrouwen uit de middenklasse worden afgebeeld in het behangontwerp “The Months” uit 1893 van David Walker, geïnspireerd op foto’s.

1.3 Kinderen in het Victoriaanse tijdperk kregen les via behangpapier

De dames zijn erg ordelijk en netjes, en ze vinden het leuk om bloemen uit te zoeken en met de jongen om te gaan.

Lady Barker gelooft dat een jonge man motivatie en een gevoel van zijn plaats in de wereld kan krijgen door dit boek te lezen.

Via hun behang leerden kinderen in het Victoriaanse tijdperk niet alleen het alfabet, maar ook klasse- en genderaanvaardbaar gedrag.

Deze les werd hun geleerd door behang, Samuel Smiles werd als volgt geciteerd: “Het land komt uit de kwekerij.”

2. De decoratie van huizen

The Decoration of Houses handhaafde de educatieve benadering van Edith Wharton voor het decoreren van de omgeving van een kind.

Ze brachten de theorie naar voren dat ‘de omgeving van het kind kan worden aangepast om zijn gevoel voor schoonheid te ontwikkelen’.

Ze vergeleken een “mentaal dieet van dwaze en ongrammaticale verhalenboeken” met “slechte foto’s, rommelige ‘ornamenten’ en slecht ontworpen meubels.”

In de jaren 1870 was er een enorme populariteit van kinderkamerbehang met personages en decors uit kinderliteratuur.

2.1 Het werk van kunstenaars en ontwerpers

Sommige waren ook het werk van kunstenaars en ontwerpers die zelf direct betrokken waren bij boekillustratie.

Anderen, zoals Greenaway en Caldecott, verkochten hun illustraties voor boekillustratie.

Walter Crane (1845–1915), een vooraanstaand kunstenaar en boekillustrator, ontwierp van 1845 tot 1915

Zijn behangpatronen illustreren kinderliedjes en sprookjes, zoals Doornroosje (1886) en The House That Jack Built (1886).

3.  Behang ontworpen door Walter Crane

Behang ontworpen door Walter Crane werd gekocht door veeleisende klanten die bezorgd waren om het geluk en welzijn van hun kinderen.

In het jaar 1874 begonnen Samuel en Olivia Clemens aan een reis naar de stad Hartford, gelegen in de staat Connecticut.

Ze versierden de kinderkamer met behang met de afbeelding van Miss Mouse at Home nadat ze in een betere financiële positie waren.

Olivia Clemens schreef haar moeder in 1879: “Mooie kinderkamer! Ik moet voor mijn kinderen zorgen zoals ik was”.

3.1 De “sprookjes en kinderliedjes” wallpapers

De door Crane geschreven “sprookjes en kinderliedjes” worden geprezen om hun belangrijke bijdrage aan het onderwijs.

De Britse architect schreef in 1884: “Met een creatieve en zorgzame dialoog kunnen kinderkamermuren tot leven komen.”

Iemand heeft het geschreven en die persoon was ook degene die in de eerste plaats op het idee kwam.

Naast wat ze aanvankelijk hadden ingebracht, zouden ze weglopen met een aanzienlijk bedrag aan extra winst.

3.2 Machinaal bedrukt behang laten aanbrengen door behanger Sommeren

In vergelijking met de andere ontwerpen van Crane, is het behang dat hij voor kinderkamers maakt doorgaans eenvoudiger.

Daarnaast hebben ze onmiskenbare herhalingen die ongecompliceerd zijn, waardoor ze minder moeilijk te ‘lezen’ zijn.

Alleen “Doornroosje” maakt gebruik van een verkapte herhaling, waardoor de algehele esthetiek meer een patroon dan een afbeelding wordt.

Het behang dat hij voor kinderkamers ontwierp, werd allemaal machinaal bedrukt, waardoor ze goedkoper waren.

3.3 Dure met de hand geblokte behangpapieren

Edis beweert dat Crane’s papieren “uitzonderlijk goed aangepast zijn voor kinderdagverblijven en goedkoop genoeg om vaak te worden vervangen”.

Het zou een verspilling van middelen zijn geweest om dure, met de hand gecontroleerde papieren op plekken te plaatsen die geen waarde hebben.

Bovendien zouden deze papieren snel vies zijn geworden en daardoor regelmatig moeten worden vervangen.

Om dezelfde reden lijkt het erop dat kinderkamerpatronen tot de vroegste van de zogenaamde “sanitaire” papieren behoorden.

Neem behanger Sommeren in de hand wanneer behang naadloos behangen moet worden.

4. Hoe maak je het behang wasbaar?

Kwekerijpatronen behoorden tot de eersten die kleurvast of afwasbaar gelakt behang gebruikten.

Edis komt ook met een originele suggestie die een onderdeel onderwijs combineert met een onderdeel economie.

Ouders zouden jongeren “mooie foto’s” uit maandelijkse en wekelijkse publicaties en “papier over de helft van de muren” moeten laten halen.

Omdat hij ze van uitstekende kwaliteit vindt, noemt hij deze afbeeldingen ‘zeer fijne illustraties’.

4.1 Welke ontwerpen vallen in de smaak bij jongere generaties?

Jongere generaties versieren hun matrassen met kranten- en tijdschriftknipsels over hun favoriete tijdverdrijf, interesses en ‘verliefdheden’.

De jongere generaties hebben deze gewoonte om dingen zelf te doen, die door deze jongere generaties is doorgegeven, voortgezet.

Aan het begin van de 20e eeuw begon design schaamteloos te proberen mensen te vermaken.

Zelfs Walter Shaw Sparrow, die had beweerd dat “opdringerige onderwijsconcepten niet thuis horen in een kinderdagverblijf”, kwam tot deze conclusie.

4.2 Beelden van morele standvastigheid en heldhaftigheid

Hij bekritiseerde kinderdagverblijven als plaatsen “waar leesvaardigheid werd geleerd van behangpapier en alle versieringen nep waren”.

Kinderen werden niet langer omringd door beelden van morele vastberadenheid en heldhaftigheid, of zelfs figuren van fantasie en verbeelding.

In plaats daarvan werden ze getoond als geïdealiseerde versies van zichzelf in werken van Mabel Lucie Attwell, Cecil Aldin en Will Owen.

Deze overgang vond plaats in het begin van de 20e eeuw terwijl de eeuw net begon.

Kijk ook eens naar de voorbeelden van behangbedrijf Heeze, Nederweert en behangservice Eersel.

4.3 Onderwerpen weerspiegelden buitengewone vormen van populair amusement

In de eerste decennia van de 20e eeuw kwamen er nieuwe onderwerpen op die kinderen aanspreken.

Sommige van deze nieuwe onderwerpen weerspiegelden buitengewone vormen van populair amusement, zoals de stijlvolle verfijning van La Cirque of Mickey Mouse.

Deze gloednieuwe onderwerpen varieerden van meer theoretisch tot meer praktisch.

Ouders hebben de mogelijkheid om bedrukt behang of uitgeknipte stickers te gebruiken bij het zelf maken van een kinderkamerfries.

5. Charme en karakter

In 1907 gaf een Amerikaanse advertentie aan dat gedrukte picturale friezen “charme en karakter” zouden geven aan de kinderkamer en “voortdurend genot voor de kleintjes”.

Niet veel kinderkamers hebben nog hun originele behang, maar poppenhuizen bevatten friezen die lijken op kinderkamermuurschilderingen.

In het jaar 1890 sierde Amy Miles het interieur van haar huis met een kleine fries van Cecil Aldin die eenden en kuikens voorstelde.

De keuze van behang voor een kinderkamer of kinderkamer was tot voor kort niet de keuze van het kind.

Voor de goedkoopste prijs is behangbedrijf Sommeren altijd beschikbaar.

5.1 Jonge generaties mogen hun eigen meubels kiezen

In plaats daarvan weerspiegelde de inrichting van de kinderkamer de klasse, de smaak en het inkomen van de ouders.

En het uiten van een aantal vermoedens van de ouders en hun verwachtingen voor hun kind in het bijzonder.

Kinderen krijgen steeds meer speelruimte om hun eigen meubels te kiezen, wat een positieve trend is.

En het behang dat ze voor hun kamers kiezen, weerspiegelt niet alleen hun interesses en passies, maar ook de cultuur van het moment.

5.2 Tieners werden een erkende demografische groep

Ruimtevaart, televisie, films, populaire muziek en een verscheidenheid aan sporten zijn slechts enkele van de onderwerpen die zijn vertaald in behangpatronen.

Tieners werden in de jaren vijftig een erkende demografische groep in de Verenigde Staten.

Als gevolg hiervan begonnen fabrikanten van alle strepen producten te ontwikkelen en op de markt te brengen.

De jonge volwassene had een breed scala aan opties om uit te kiezen als het ging om de behangpatronen, waaronder voetbalspellen.

5.3 Potentiële markt voor film-, popgroep- en voetbalteam

Kinderen van alle leeftijden zijn een potentiële markt voor merchandising van films, popgroepen en voetbalteams.

Met andere woorden, merchandisingactiviteiten zien jongeren als een markt waarop hun aandacht moet worden gericht.

Het feit dat ze allemaal picturaal zijn, met herhaalde motieven met weinig tot geen poging tot integratie in een conventioneel patroon.

Dit is het kenmerk dat al deze ontwerpen voor kinderen verenigt, die dateren uit de jaren 1850 en nog steeds worden geproduceerd.

Voor een modern ontwerp kunt u altijd laten behangen door behanger Sommeren.

Offerte voor behanger Sommeren

Voor het beste werk en goedkoopste prijzen huurt u behanger Sommeren in.

Een erkend behangbedrijf met vele jaren werkervaring op het gebied van scanbehang en vliesbehangen.

Vraag direct de m2 aanbieding aan.