Is behanger Wijchen goed en goedkoop?

Ons blog van vandaag gaat over behanger Wijchen en over hun super actie per m2.

Wij zien dat deze behangers betrouwbaar zijn en ook nog eens vrij goedkoop zijn.

Een leuk nieuwtje is dat u tegenwoordig ook hun video’s en reviews online bij ons kan bekijken.

Wanneer u ze wilt inhuren dan sturen wij vrijblijvend een offerte op maat.

Behanger Wijchen

Behangtips van behangers in Wijchen

Herinneringen uit de jaren vijftig zijn regeneratie, het Nederlandse Wirtschaftswunder, rock-‘n-roll, hoelahoep, petticoats, ijsemmers met ananas en vliegende eenden aan de muur.

De Golden Fifties waren een design decennium dat sterk werd beïnvloed door de “American Way of Life” in verschillende Europese landen.

Naast de economische hoogconjunctuur en de rock and roll-esthetiek.

We hebben ook de “organische” en “gestroomlijnde” ontwerpen overgenomen die hun oorsprong vinden in de Verenigde Staten.

1. Advertenties op behangpapier uit de jaren 50

Design werd een onderdeel van het verhogen van de verkoop in de jaren vijftig.

En reclame voor een verscheidenheid aan producten werd relevanter.

Mensen evolueerden tot ‘consumenten’ omdat ze rijkdom verwerven, gezinnen stichtten, auto’s kochten en huizen kochten die ingericht moesten worden.

Behangmakers waren geen uitzondering op de regel als het ging om de concurrentie voor klanten die in alle sectoren bestonden.

1.1 De concurrentie in de markt

Omdat in de huidige tijd zelfs producten van hoge kwaliteit zichzelf niet “verkopen” zoals vroeger.

Rond het midden van de jaren vijftig was de markt zeer competitief; als gevolg hiervan zetten individuen geld opzij voor hun financiële zekerheid.

Reclame kan de perceptie van klanten beïnvloeden door kortingen aan te bieden of de nieuwste trend te omarmen.

In 1952 stond op een promotie banner voor de behang sector in Duitsland: “Behang gaat met de tijd mee.”

1.2 In het midden van deze eeuw kregen de muren een component van decoratief ontwerp

Behang, kleding, handtassen, schoenen en hoeden kunnen nu allemaal worden gecoördineerd door moderne huisvrouwen.

Het werd in de loop van de tijd beter.

Rond het midden van de vorige eeuw begonnen muren weer in de smaak te vallen als onderdeel van decoratief ontwerp.

Roze, turkoois, beige, lichtgrijs, citroengeel en olijfgroen behang was in de mode in de huizen van elegante families.

Na vele jaren van bezuinigingen was er een sterk verlangen naar iets etherischer en subtieler genuanceerd.

1.3 Het gebruik van bloemmotieven en patronen

Het gebruik van bloemmotieven en patronen in lichtere kleuren droeg bij aan een constructieve blik op de toekomst.

De jaren vijftig gingen daarentegen niet alleen over individuele fortuinen; ze gingen ook heel erg over de economische bestemming van Europa.

In 1956, toen de Europese Unie nog jong was, werd het behang formaat “Europe Roll” in heel West-Europa geïntroduceerd.

Krantenkoppen verklaarden in 1955: “Behang zal goedkoper worden” en “De European Standard Roll is onderweg.”

1.4 Behang Fabrikanten maakten gebruik van marketingkansen

Behangfabrikanten maakten van deze gratis marketing mogelijkheid gebruik om de belangstelling van klanten voor hun producten te vergroten.

Als het gaat om het selecteren van behang, zijn de kosten van het product echter niet de meest cruciale overweging.

In 1959 verschenen advertenties voor behang op billboards in het hele land met de slogan: “Ervaar de betovering die behang kan produceren!”

Waarom was het plafond niet ook versierd?

1.5 Marketing strategieën uitgelegd door behanger Wijchen

De jonge vrouw met paraplu en regen hoed vraagt: “Wie houdt er van grijze luchten?”

Witte plafonds passen bij de sombere luchten.

Waarom grijs niet vervangen door levendige, vrolijke kleuren?

De “vijfde muur” Het zal de sfeer in de kamer veranderen.

1.6 De eeuw begon zich te concentreren op interieurontwerp

Het lijkt erop dat de huidige trend in interieurontwerp is dat huiseigenaren het behang in hun huis periodiek bijwerken met nieuwe ontwerpen.

Inderdaad, je huis smeekt om wat nieuwe muurkunst om de muren te versieren.

Waarom uitstellen? Ga er meteen mee aan de slag!

Waarom niet? want behang kan over 50 jaar nog steeds populair zijn, of het nu op het plafond van een kamer is of de hele kamer.

1.7 Behang naast meubels, verlichting en patronen

Meubels, verlichting en behang patronen die doen denken aan de jaren 1950 waren enorm populair in 2015.

Poederachtige pastel kleuren roze, geel, mint en beige, evenals nostalgische ontwerpen, werden dit jaar op de catwalks gespot.

Deze componenten kunnen worden gekocht in een enorme keuze aan vormen en configuraties om aan uw specifieke behoeften te voldoen.

1.8 Zo werd behang beroemd in de jaren 50

Maar waarom is kleding uit de jaren vijftig ineens weer zo populair?

Misschien is er een hunkering naar de frisheid of zoetheid van vervlogen tijden, die contrasteert met het huidige digitale bestaan.

Probeer het gewoon eens, en in een mum van tijd heb je je eigen unieke stijl uit de jaren 50 ontwikkeld!

2. Advertenties op behangpapier uit de jaren zestig volgens behanger Wijchen

Het is waarschijnlijk dat u in de jaren zestig deel uitmaakte van de wereld als u zich dat decennium nog kunt herinneren.

De ‘Swinging Sixties’, bekend om de vrije liefde, de vredesbeweging en LSD, zagen ook massaconsumptie, het ruimtetijdperk en pop-art.

Het fenomeen massacultuur en massaproductie kwam pas echt op gang in de jaren zestig, maar de jaren vijftig legden er de basis voor.

Bij het ontwerpen voor de algemene bevolking is het essentieel om de hoeveelheid tijd en geld die aan de productie wordt besteed, zo veel mogelijk te verminderen.

2.1 Waarop richtten de kunstenaars, ontwerpers en architecten zich in deze tijd?

Kunstenaars, ontwerpers en architecten bekritiseerden dit plan en richtten zich in plaats daarvan op oorlog, het milieu, racisme en feminisme.

Ze kwamen met originele concepten en ideeën voor interieurinrichting die anders waren dan de norm.

Het ontwerpproces begon meer nadruk te leggen op het prioriteren van boeiende en plezierige ervaringen.

Tegen de jaren zestig waren ideeën die alleen maar functioneel waren niet langer in de mode, en de nieuwe ontwerpconcepten waren helder en vrolijk.

2.2 Eigenaardige ontwerpen en ongebruikelijke geometrische elementen

Ze waren niet succesvol vanwege de eigenaardige ontwerpen en ongebruikelijke geometrische elementen die ze bezaten.

Dankzij nieuwe vormen en kleuren werden de duistere herinneringen aan de naoorlogse jaren uit de hoofden van mensen en uit hun huizen verdreven.

Veel mensen ontdeden zich van hun vroegere achtergronden in een poging zich te bevrijden van de ultieme gewoonten.

In een behang advertentie uit 1963 staan ​​de woorden “Kies dit jaar een nieuw behang” in gestileerde letters.

2.3 Het aanbrengen van nieuw behang op uw muren

Het aanbrengen van nieuw behang op uw muren zal op meer dan één manier gunstig zijn voor die muren.

Elke kamer in huis voelt alsof het een tweede leven heeft gekregen na het aanbrengen van een nieuwe verflaag op de muren.

Funky behang straalt vitaliteit en constructieve energie uit dankzij hun gedurfde kleurenpaletten en fantasierijke patroon combinaties.

De muren van woonkamers uit de jaren zestig waren behangen in schitterend oranje, bruin en groen met opvallende motieven.

2.4 Reclamespotje van behang uit 1967

Halverwege de jaren zestig wilden mensen die hun originele wanddecoraties nog hadden, veranderen.

Sommige mensen denken dat omdat hun huis al zo mooi is, er geen dwingende reden is om verbeteringen aan te brengen.

De volgende regel komt uit een commercial voor behang die in 1967 werd gepubliceerd.

“We hebben hier iets voor ze, maak je geen zorgen.”

2.5 Waarom vervang je de verouderde bloempatronen niet door wat pop-art?

“Vanwege dit prachtige, gloednieuwe behang kiezen we voor dit alternatief.”

En alsof dit nog niet genoeg is om u te overtuigen, hebben we nog een heleboel andere argumenten in ons voordeel.

Waarom vervang je de verouderde bloempatronen niet door wat pop-art, wat monochrome strepen of wat bizarre afbeeldingen?

In de jaren zestig hadden consumenten bijna onbeperkte mogelijkheden om uit te kiezen als het ging om de patronen en kleuren van behang.

2.6 Behang ontwerpers

Ontwerpers van zowel behang als textiel lieten zich eindelijk weer inspireren door de kunststromingen van vroeger.

Ze gaven de weelderige vormen en ornamenten uit het verleden een knipoog naar de jaren zestig door nieuwe kleuren en een unieke ontwerpstijl toe te voegen.

Pop-art en op-art hadden ook invloed op kleding en wanddecoratie.

Het uiteindelijke product is een verwarrende samensmelting van een groot aantal verschillende artistieke stijlen.

2.7 Ontwerpen met stripelementen, levendige kleuren, zwart-wit en surrealistische elementen

Ontwerpen met stripelementen, levendige kleuren, zwart-wit en surrealistische elementen gingen vreedzaam samen met ontwerpen met bloemen- en barok motieven.

Tegen het einde van de jaren zestig werden op-art en het begin van het ruimtetijdperk de belangrijkste invloeden en inspiratiebronnen.

Fantasierijke en vooruitstrevende interieurs zijn een product van het werk van architecten zoals Verner Panton, die verantwoordelijk waren voor hun ontwerp.

Het gebruik van vloeren, wanden, plafonds en meubels met vergelijkbare kleurenpaletten droeg bij aan de uitstraling van een samenhangende omgeving.

Dit zijn de voordelen van scanbehang.

2.8 Vooruitstrevende innovatie vertelt behanger Wijchen

De interieurs die Panton in 1969 in Hamburg ontwierp, waren overwegend gekleurd in de kleuren groen, rood en oranje.

Bovendien straalden ze een gevoel van eigentijdsheid en vooruitstrevende innovatie uit.

Het bleek dat de ongelooflijk trendy “space age-uitstraling” ook effect had op de patronen van behang.

Deze advertentie uit 1969 verkondigt vol vertrouwen: “Wallpapers* zijn fris, levendig en modern.”

2.9 Draaibaarheid is een ander kenmerk van achtergronden

Een jonge vrouw lijkt op een roze bank te zitten voor behang dat sterk gekleurd is in roze en oranje tinten.

Deze vrouw lijkt ons minstens zeven verschillende redenen te geven waarom we een nieuwe achtergrond nodig hebben.

Behang is bestand tegen licht en water, heeft uitgebreide patronen, is decoratief, gemakkelijk aan te brengen, effectief, veelzijdig en kostenbesparend.

Dit zijn de redenen die nog steeds gelden voor hedendaagse wandbekleding met de knotsgekke stijl van de jaren zestig.

2.10 De excentrieke looks

De excentrieke looks die in de jaren zestig populair waren, maken na een afwezigheid van zo’n vijftig jaar weer een opwachting in de mode van nu.

Dit komt door de terugkeer van op-art-ontwerpen in mode- en tv-shows zoals ‘Mad Men’ en ‘2 Broke Girls’.

Dit is het resultaat van zowel de heropleving van op-art-ontwerpen als de heropleving van op-art-ontwerpen in de modewereld.

Met andere woorden, dit is niet alleen een gevolg van de heropleving van op-art ontwerpen in de modewereld.

Advies behanger Wijchen

Wij willen je graag advies geven over behang in jouw woning.

Wil je dat of wil je goedkoop behang laten aanbrengen?

Neem dan contact met ons op!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief over behang.